accessibility-icon
share-icon
מתוך שידורי ערוץ 14

מחבלי חיזבאללה העבירו אמל"ח בדרום לבנון וחוסלו ע"י כוחותינו

דסק C14

דסק C14

לפני שעתיים

4

36

like

0

dislike

כוחותינו חיסלו שבעה מחבלי חיזבאללה בדרום לבנון, שהעבירו אמצעי לחימה בסמוך למרחב הביטחוני בו פועלים לוחמי צה"ל • המחבלים פעלו מתוך מבנה ששימש כעמדת לחימה ותצפית במרחב אל-מנזלה, והיוו איום מיידי על כוחותינו


רוצה שנקריא לך?

מגישים

כוחותינו חיסלו מוקדם יותר היום (שישי) שבעה מחבלים מארגון הטרור הרצחני חיזבאללה בדרום לבנון, שהעבירו אמצעי לחימה בסמוך למרחב הביטחוני בו פועלים לוחמי צה"ל. החיסול בוצע על ידי חיל האוויר בהכוונת כוחות יחידת אגוז, כחלק מפעילות להסרת איום מיידי על כוחותינו בגזרה הצפונית.

על פי דובר צה"ל, המחבלים העבירו את אמצעי הלחימה לתוך מבנה במרחב אל-מנזלה. מבנה זה שימש כעמדת לחימה ותצפית על כוחותינו, וממנו פעלו המחבלים לצרכים צבאיים והתכוננו לפגיעה בלוחמים. פעילות זו, יחד עם הימצאות אמצעי הלחימה בתוך המבנה, יצרה איום ממשי על הכוחות הפועלים באזור.

עקבו אחרינו גם ב-Google News