כוחותינו חיסלו מוקדם יותר היום (שישי) שבעה מחבלים מארגון הטרור הרצחני חיזבאללה בדרום לבנון, שהעבירו אמצעי לחימה בסמוך למרחב הביטחוני בו פועלים לוחמי צה"ל. החיסול בוצע על ידי חיל האוויר בהכוונת כוחות יחידת אגוז, כחלק מפעילות להסרת איום מיידי על כוחותינו בגזרה הצפונית.
על פי דובר צה"ל, המחבלים העבירו את אמצעי הלחימה לתוך מבנה במרחב אל-מנזלה. מבנה זה שימש כעמדת לחימה ותצפית על כוחותינו, וממנו פעלו המחבלים לצרכים צבאיים והתכוננו לפגיעה בלוחמים. פעילות זו, יחד עם הימצאות אמצעי הלחימה בתוך המבנה, יצרה איום ממשי על הכוחות הפועלים באזור.
