accessibility-icon
share-icon
צילום: ללא
צילום: ללא

משלחת רבנים בגבעה שנהרסה: "אתם נשארים כאן לתמיד"

דסק C14

דסק C14

לפני 42 דקות

7

like

0

dislike

משלחת רבנים בכירים הגיעה לגבעת בית ענות שבהר חברון, יממה לאחר הרס בתיהן של שלוש משפחות • הרבנים חיזקו את התושבים ומחו על ההרס האלים, והדגישו את חשיבותה האסטרטגית של הנקודה • הם קראו להסדיר את הגבעה באופן רשמי ולהפכה ליישוב יהודי משגשג


רוצה שנקריא לך?

מגישים

משלחת רבנים בכירים מטעם ועדת ההתיישבות של רבני הארץ הטובה הגיעה היום (שישי) לגבעת בית ענות שבהר חברון. הביקור נערך יממה לאחר שהמנהל האזרחי הרס את בתיהן של שלוש משפחות המתגוררות בגבעה, באירוע שהותיר את התושבים חסרי קורת גג. הרבנים הגיעו למקום במטרה לחזק את ידי המשפחות ולהביע תמיכה בהתיישבות היהודית באזור.

maximize-image
images-count1+
צילום: ללא

בין הרבנים שהשתתפו בביקור החיזוק נכחו הרב אברהם יצחק שוורץ, רבה של קרית ארבע, הרב נועם ולדמן, ראש ישיבת ההסדר ניר, והרב ינון קליין, רב היישוב גבעת אסף. הרב שוורץ הדגיש כי הגעתם היא בשם רבני הארץ הטובה, במטרה למחות על ההרס האלים שהתרחש בגבעה ולחזק את התושבים הנאחזים במקום במסירות.

הרב שוורץ הצהיר כי "אנו כאן הבוקר שלושה רבנים, כמו בית דין, ואנו אומרים פה קבל עם ועדה שבמקום הזה עוד יקום יישוב יהודי". הוא הוסיף כי "זוהי נקודה אסטרטגית וחשובה ביותר להתיישבות", ובכך הדגיש את חשיבותה הלאומית והביטחונית של הגבעה. המסר נועד להעניק תקווה וחיזוק לתושבים.

maximize-image
images-count1+
צילום: חיים גולדברג, פלאש 90

הרב שוורץ עודד את התושבים שלא להיחלש מההתנכלויות לפעילותם, ואמר: "גם אם ישנם גורמים במערכת הביטחון שמתנגדים כיום לגבעה אין לכם מה להתרגש מכך. הם באים וממשיכים הלאה אחרי תקופה קצרה, ואתם נשארים כאן לתמיד". הוא קרא להסדיר את בית ענות באופן רשמי ולהפכה ל"עיר ואם בישראל".

עקבו אחרינו גם ב-Google News