הפאנליסט איתמר פליישמן תקף בחריפות את העיתונאית אילנה דיין, וטען כי היא וחבריה הם "פשיסטים מוחלטים". פליישמן התייחס לדבריה, שלפיהם יש ציבורים ששווים יותר מאחרים, ואמר כי מדובר ב"מילים פשיסטיות שאין כדוגמתן".
עוד הסביר כי "אחד מהמאפיינים של דיקטטורה, זה שכולם מוכנים לשקר כל הזמן על כל נושא". לדבריו, "האנשים יודעים את האמת, אבל בגלל שהם מפחדים ממישהו שירמוס אותם, יגזול להם את החירויות, יגזול להם את העבודה. הם מוכנים לשקר כל הזמן".
פליישמן קבע כי הציבור "לא מבין כמה הם נמצאים בתוך כיתת דיקטטורית, שמכריחה אותם לדבר כמו שהם מדברים". עוד הבהיר: "אסור, אסור, אם יש להם כבר מיקרופון וגלי צה"ל, אסור לתת לאנשים האלה כוח במה".
