מפקד כוח קודס האיראני איים כי אם ישראל לא תיסוג מרצונה מדרום לבנון, היא תיאלץ לצאת משם מובסת. הפאנליסט יותם זמרי התייחס לאיום החמור במהלך תוכנית הפטריוטים בערוץ 14, והביע הסכמה עקרונית עם הטענה האיראנית, תוך שהוא מנתח את ההיסטוריה של נסיגות ישראל מאזורים שונים.
לדברי זמרי, "עקרונית הם צודקים. בפעם הקודמת שיצאנו משם זה היה משפיל". הוא הוסיף כי "ברחנו מלבנון, ברחנו מעזה, ברחנו מיהודה ושומרון". זמרי הביע חשש מפני ממשלה עתידית שתעמוד בראשות המדינה בעוד מספר חודשים, וציין כי "אם יהיו בה מי שמכנים את האזור 'רצועת ההקרבה', זה יכול לקרות".
עם זאת, זמרי הדגיש את השינוי במדיניות הממשלה הנוכחית לאחר אירועי השבעה באוקטובר. הוא ציין כי "המצב כרגע שאנחנו על שמונה אחוז מלבנון, ברכסים השולטים, רצועת ביטחון. אנחנו על שישים, שבעים אחוז מרצועת עזה". בנוסף, התייחס זמרי לפרויקט הרחבת ההתיישבות ביהודה ושומרון, ואמר כי "היהודים מתפשטים ביהודה ושומרון".
לסיכום, הפאנליסט קבע כי הממשלה הנוכחית "הפכה את הקערה" בכל הנוגע לנסיגות קודמות מישראל, כולל הסכמי אוסלו, הנסיגה מלבנון ומרצועת עזה. הוא אף הוסיף את סוריה לרשימת האזורים בהם חל שינוי במדיניות.
