כוחותינו הפועלים בדרום לבנון ממשיכים בביצוע פעולות יזומות להסרת איומים. במהלך היום (חמישי), זיהו כוחות צוות הקרב החטיבתי גולני, תחת פיקוד אוגדה 36, חמישה מחבלי חיזבאללה שפעלו במרחב זוטר א-שרקייה והיוו איום על הלוחמים הפועלים במרחב ההגנה הקדמי.

באירוע נוסף שהתרחש במקביל, כוחות צוות הקרב של חטיבת הקומנדו הפועלים ברכס עלי טאהר, זיהו מחבל חמוש מארגון הטרור חיזבאללה, שגם הוא היווה איום על הכוחות במרחב.
חיל האוויר והכוחות בשטח פעלו לסיכול האיום
כלי טיס של חיל האוויר תקפו את המחבלים, בשילוב ירי של הכוחות הקרקעיים. כתוצאה מהפעולה, חוסלו המחבלים והוסר האיום. בצה"ל מציינים כי כוחות החטיבה ממשיכים לפעול בנחישות במרחב רכס עלי טאהר.

פעילות זו כוללת חסימה הרמטית של האזור, במטרה למנוע ממחבלי הארגון לצאת מתשתיות תת-קרקעיות או לנוע במרחב הרכס. בצה"ל מדגישים כי הצבא לא יאפשר לארגון הטרור חיזבאללה לפגוע באזרחי מדינת ישראל ובכוחות הביטחון, וימשיך לפעול ללא הרף להסרת כל איום מיידי בגזרה.
