רשות שדות התעופה הודיעה היום (חמישי) על שינויים והסדרי תנועה בכביש 40 באזור נתב"ג, זאת בעקבות עבודות תשתית נרחבות של רכבת ישראל. העבודות, שמטרתן הקמת תחנת "שוהם תעופה" במסגרת פרויקט המסילה המזרחית, יגרמו לחסימות ליליות בכביש הגישה המרכזי.

החסימות יחלו הלילה וימשכו עד יום ראשון (28.6), כולל. בכל אחד מהלילות הללו, בין השעות 23:00 בלילה ל-05:00 לפנות בוקר, ייסגר כביש 40 לתנועה בקטע שבין צומת אל על לבין צומת דור אלון – נתב"ג.
לנוסעים המגיעים לנתב"ג מכיוון איירפורט סיטי או שוהם בשעות החסימה, מומלץ לנסוע דרך כביש 1 והשער המהיר, או לחלופין דרך כביש 46 ובהמשך דרך שער לוד–פ"ת. ביציאה מנתב"ג לכיוון מזרח, יש לצאת דרך שער לוד–פ"ת.

רשות שדות התעופה הדגישה כי במהלך שעות היום, כביש 40 יהיה פתוח לתנועה כרגיל, והכניסה לנתב"ג דרך שער לוד-פ"ת תישאר פתוחה לכלל הנוסעים. מומלץ בחום להיעזר באפליקציות הניווט השונות ולתכנן את זמן הנסיעה מראש, על מנת להגיע לשדה התעופה בזמן לטיסה.
