accessibility-icon
share-icon

המסוק של הנשיא הרצוג נאלץ לבצע נחיתת חירום בשל תקלה

דסק החדשות C14

דסק החדשות C14

לפני כשעה

1

1

like

0

dislike

במהלך טיסה שגרתית של נשיא המדינה במסוק צה"ל מוקדם יותר, נחת המסוק בבסיס חיל האוויר במרכז הארץ בעקבות פגיעת ציפורים, דובר צה"ל מסר כי אין נפגעים ולא נגרם נזק • כחלק מנוהל שגרתי, צוות הטיסה הועבר למסוק אחר והמשיך בטיסתו • המסוק הועבר להמשך טיפול של הצוותים הטכניים בחיל האוויר במטרה להשיבו לפעילות רציפה בהקדם


עקבו אחרינו גם ב-Google News