accessibility-icon
share-icon
צילום: איחוד הצלה
צילום: איחוד הצלה

שני בני 20 נהרגו בתאונת אופנוע סמוך למחלף גולני

דסק החדשות C14

דסק החדשות C14

לפני כשעה

2

11

like

0

dislike

שני רוכבי אופנוע בשנות ה-20 לחייהם נהרגו בתאונת דרכים סמוך למחלף גולני • כוחות הביטחון ובוחני תאונות הדרכים אספו ממצאים מהזירה ופתחו בחקירת נסיבות התאונה • כביש 65 חסום לתנועה בשני הכיוונים, והנהגים מתבקשים להשתמש בדרכים חלופיות ולהישמע להנחיות השוטרים במקום


רוצה שנקריא לך?

מגישים

שני רוכבי אופנוע בשנות ה-20 לחייהם נהרגו היום (חמישי) בתאונת דרכים סמוך למחלף גולני. כוחות הביטחון ובוחני תאונות הדרכים אספו ממצאים מהזירה ופתחו בחקירת נסיבות התאונה. כביש 65 חסום לתנועה בשני הכיוונים, והנהגים מתבקשים להשתמש בדרכים חלופיות ולהישמע להנחיות השוטרים במקום.

maximize-image
צילום: איחוד הצלה

דניאל ד"ר עומרי גורגה, רופא במד"א וחובש מתנדב ביחידת האופנועים של מד"א שלו בן שבת שהגיעו לזירה, סיפרו: "ראינו את רוכבי האופנוע כשהם מחוסרי הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם חבלות קשות מאוד בגופם, לאחר שנפצעו במהלך הרכיבה. ביצענו בדיקות רפואיות אך לצערנו הרב פציעותיהם היו משמעותיות ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותם במקום".

עקבו אחרינו גם ב-Google News