אודיה אזולאי, שתופיע הערב (חמישי) באצטדיון רמת גן, פרצה לתודעה הציבורית בשנת 2020 עם השיר "אור", שהפך ללהיט ענק. סרטון משנת 2017, בו ביצעה את השיר "יש לך הכול" בליווי גיטרה, שותף בזמנו על ידי איזי – המבצע המקורי, וצף לאחרונה מחדש ברשת. בפוסט שפרסם בזמנו כתב הזמר בבירור: "תזכרו את השם: אודיה אזולאי". כמעט עשר שנים לאחר מכן נראה כי הוא צדק לחלוטין.
הצגת פוסט זה באינסטגרם
כאמור, במהלך השנים הפכה אודיה לאחת הכוכבות הבולטות במוזיקה הישראלית. היא משלבת בסגנונה פופ ים תיכוני לצד טקסטים אישיים העוסקים באמונה, אהבה, אכזבה והתמודדות. על אף שהחלה את דרכה המוזיקלית כבר ב-2017, הפריצה המשמעותית הגיעה כאמור בשנת 2020 עם "אור", שהפך ללהיט גדול, כבש את המצעדים וצבר מיליוני צפיות.
באוקטובר 2023, זמן קצר לאחר טבח שבעה באוקטובר, השניים הוציאו יחד את השיר "חורף 23", המתאר את הטראומה הלאומית הפחד, הבלבול והשאלות הרבות שעלו בעקבות האירועים. השיר זכה להצלחה רבה, עם מיליוני צפיות ביוטיוב, מיקומים גבוהים במצעדים ותגובות של רבים שסיפרו כיצד סייע להם להתמודד עם התקופה.

