accessibility-icon
share-icon
מתוך שידורי ערוץ 14

פליישמן: "הבאנר היחיד שצריך להיות בשב"כ זה 7.10 הבא"

הפטריוטים

הפטריוטים

אתמול 22:26

2

12

like

0

dislike

איתמר פליישמן, פאנליסט הפטריוטים, הגיב לדיווח על החלטת ראש השב"כ לבטל אירועי להט"ב בארגון • פליישמן הדגיש כי השב"כ הוא ארגון ביטחוני שתפקידו למנוע את ה-7 באוקטובר הבא • הוא קרא למי שלא מבין זאת "לשים את המפתחות וללכת"


פאנליסט הפטריוטים, איתמר פליישמן, התייחס היום (רביעי) בתוכנית לדיווחים אודות החלטת ראש השב"כ דוד זיני לבטל אירועי להט"ב מתוכננים בארגון. פליישמן מתח ביקורת חריפה על עצם הרעיון של קיום אירועים מסוג זה בתוך גוף ביטחוני, והדגיש את תפקידו המרכזי של השב"כ במניעת איומים ביטחוניים על מדינת ישראל.

maximize-image
צילום: חיים גולדברג, פלאש 90

הדיווח של חדשות 12 אתמול טען כי ראש השב"כ סירב לאפשר באנרים, שומרי מסך ודגלי גאווה בבניין השב"כ במהלך חודש הגאווה. פליישמן תקף את הרעיון וקבע: "לא אמור להיות פה שום דגל שאינו דגל ישראל או דגל שירות הביטחון הכללי". הוא הוסיף כי גם "שימוש במערכות הארגון לשם תוכן יהודי" אינו ראוי, והדגיש: "איפה אתם חושבים שאתם נמצאים? אני לא הבנתי. זה ארגון ביטחוני".

פליישמן הדגיש את חשיבות תפקידו של השב"כ במניעת אירועים קשים: "אתם אמורים למנוע את השבעה באוקטובר הבא. הבאנר היחיד שאמור להיות על המסך בשב"כ זה מחר השבעה באוקטובר. זה הבאנר היחיד שאני רוצה לראות". הוא אף קרא למי שאינו מבין את סדר העדיפויות הזה: "מוזמן לשים את המפתחות וללכת. השב"כ זה לא ארגון רגיל, זה ארגון ביטחוני".

במהלך הדיון, נשאל פליישמן האם עמדתו תקפה גם לגבי בתי חולים. הוא השיב בנחרצות כי "בית חולים זה לא ארגון ביטחוני", אך הוסיף כי גם שם קיום אירועים מסוג זה "פסול".

עקבו אחרינו גם ב-Google News