במהלך תוכנית "הפטריוטים" בערוץ 14, מתחה הפאנליסטית עירית לינור ביקורת חריפה על מערכת המשפט בישראל, תוך שהיא משווה אותה לנשיא ארה"ב דונלד טראמפ. לינור טענה כי טראמפ, למרות הביקורת כלפיו בישראל בעקבות המו"מ עם איראן, "יותר אוהד את ישראל" מאשר בית המשפט העליון.

לינור הרחיבה את ביקורתה על התנהלות בג"ץ כלפי נציגי הממשלה והכנסת. לדבריה, כאשר נציגים אלו מגיעים לטעון בפני השופטים, "אתה יודע שהם יחטפו מטר כפכפים מהשופטים". היא הוסיפה כי השאלה היחידה שנותרת היא "איך התנהגו ואיך ידברו הנציגים שלנו" מול יחס זה, מה שמעיד על חוסר אמון מובנה.
במהלך הדיון, חשפה לינור פרט נוסף הנוגע להתנהלות בית המשפט העליון. היא טענה כי "בית המשפט העליון אסר לשדר את כל הדיונים שבהם פטר מייצג", בהתייחסה לעורך הדין דוד פטר. לדבריה, פטר "פשוט יותר משלנו".
הטענה על איסור שידור הדיונים עם עו"ד פטר עוררה תדהמה באולפן, כאשר המגיש ינון מגל ושאר הפאנליסטים שאלו לאימות הפרט. לינור התעקשה: "אני לא ממציאה". היא אף הציעה כי ניתן "לעתור לבג"ץ נגד ההחלטה הזאת", וכי עו"ד פטר ייצג בעתירה, תוך שהיא מבהירה כי הדבר כרוך ב"מאה אלף הוצאות".
