מתן לוי, לוחם מילואים שנקרא בבוקר שבעה באוקטובר לרדת לעוטף עזה, נפצע ממטח של פצצת מרגמה – אושפז במצב אנוש ואיבד את ראייתו. במשך שבועיים שכב בטיפול נמרץ בבית החולים סורוקה. במהלך אותם ימים, עמיר בניון ביקר אותו והקדיש לו את השיר: "ניצחת איתי הכול". בסרטון מצמרר ששיתף היום (רביעי), השניים זכו לסגירת מעגל מרגשת במיוחד – כשבניון שר ללוי בדיוק את אותו השיר בדרכו לעבר חופה.
הצגת פוסט זה באינסטגרם
בסרטון שתיעד את הרגע המרגש ביותר שאפשר לחלום עליו, איחל הזמר לנשואים הטריים: "מזל טוב תורי ומתן היקרים". התגובות ברשת לא איחרו להגיע ורבים לא ויתרו על ההזדמנות לפרגן לזמר על המחווה המרגשת: "וואו עמיר אתה גדולה של אדם, הענווה שלך", "איזו זכות! צמרמורות. אי אפשר להפסיק לדמוע", "בשביל רגעים כאלה אנחנו חיים".
לוי, שיתף גם הוא את הסרטון, שמהווה מעין ניצחון אישי, וכתב לאשתו הטרייה חלק ממילות השיר, שמקבלות בהתייחס לסיפורו האישי משמעות מצמררת: "מזל שאלוהים שלח אותך, ניצחת איתי הכול ואנחנו נמשיך לנצח הכול".

כאמור, לאחר שבועיים בהן היה שרוי בקומה מתן התעורר להתמודדות עם כאבים קיצוניים. בריאיון שקיים בעבר, ציין כי אלו היו כאבים כה קשים שלא ניתן לתאר אותם במילים: "הם ממש הפחידו אותי". במשך תשעה חודשים היה מאושפז, ועבר טיפולים ושיקום בשיבא.
לדבריו, כשהכאבים הקשים נרגעו, התחיל לעכל את השינוי הגדול – וההסתגלות לחיים החדשים שלו. כפי שתיאר, התחושה הייתה ממש כמו לידה מחדש, עם למידה של כל המיומנויות שהיו לו מובנות מאליהן – מההתחלה.
