accessibility-icon
share-icon
צילום: משה שי פלאש 90
צילום: משה שי פלאש 90

ניצח את הכול: המחווה של עמיר בניון ללוחם שנפצע ב-7.10 | צפו

זיו שזו

זיו שזו

לפני כשעה

2

12

like

0

dislike

מתן לוי, לוחם מילואים שנקרא בבוקר ה-7.10 לרדת לעוטף עזה, נפצע ואיבד ראייתו - זכה לעמוד תחת חופה וקידושין • את המעמד המצמרר ליווה הזמר עמיר בניון עם השיר "ניצחת איתי הכול" • עבור השניים היה זה רגע של סגירת מעגל מרגשת במיוחד: בניון שר ללוי את אותו השיר בדיוק כשהיה שרוי בקומה לאחר הפציעה 


מתן לוי, לוחם מילואים שנקרא בבוקר שבעה באוקטובר לרדת לעוטף עזה, נפצע ממטח של פצצת מרגמה – אושפז במצב אנוש ואיבד את ראייתו. במשך שבועיים שכב בטיפול נמרץ בבית החולים סורוקה. במהלך אותם ימים, עמיר בניון ביקר אותו והקדיש לו את השיר: "ניצחת איתי הכול". בסרטון מצמרר ששיתף היום (רביעי), השניים זכו לסגירת מעגל מרגשת במיוחד – כשבניון שר ללוי בדיוק את אותו השיר בדרכו לעבר חופה.

בסרטון שתיעד את הרגע המרגש ביותר שאפשר לחלום עליו, איחל הזמר לנשואים הטריים: "מזל טוב תורי ומתן היקרים". התגובות ברשת לא איחרו להגיע ורבים לא ויתרו על ההזדמנות לפרגן לזמר על המחווה המרגשת: "וואו עמיר אתה גדולה של אדם, הענווה שלך", "איזו זכות! צמרמורות. אי אפשר להפסיק לדמוע", "בשביל רגעים כאלה אנחנו חיים".

לוי, שיתף גם הוא את הסרטון, שמהווה מעין ניצחון אישי, וכתב לאשתו הטרייה חלק ממילות השיר, שמקבלות בהתייחס לסיפורו האישי משמעות מצמררת: "מזל שאלוהים שלח אותך, ניצחת איתי הכול ואנחנו נמשיך לנצח הכול".

maximize-image
כוחותינו, ארכיון | צילום: דו"צ

כאמור, לאחר שבועיים בהן היה שרוי בקומה מתן התעורר להתמודדות עם כאבים קיצוניים. בריאיון שקיים בעבר, ציין כי אלו היו כאבים כה קשים שלא ניתן לתאר אותם במילים: "הם ממש הפחידו אותי". במשך תשעה חודשים היה מאושפז, ועבר טיפולים ושיקום בשיבא.

לדבריו, כשהכאבים הקשים נרגעו, התחיל לעכל את השינוי הגדול – וההסתגלות לחיים החדשים שלו. כפי שתיאר, התחושה הייתה ממש כמו לידה מחדש, עם למידה של כל המיומנויות שהיו לו מובנות מאליהן – מההתחלה.

עקבו אחרינו גם ב-Google News