accessibility-icon
share-icon
צילום: שאטרסטוק
צילום: שאטרסטוק

לעיני הבנות: שוטר תקף את אשתו ונשלח לשמונה חודשי מאסר

דסק החדשות C14

דסק החדשות C14

לפני כשעה

3

like

0

dislike

השוטר, ששימש כטוען משטרתי בתיקי אלימות במשפחה, הורשע כי תקף את אשתו וגרם לה לחבלות לעיני בנותיהן הקטינות בשל ויכוח על ארון שירות • בית המשפט גזר עליו שמונה חודשי מאסר וציין כי הנאשם לא הביע חרטה או אמפתיה כלפי הקורבן לאורך כל ההליך


שמונה חודשי מאסר ומאסר על תנאי נגזרו אתמול (שלישי) על שוטר מתחנת רמלה, שהורשע בתקיפת בת זוגו וגרימת חבלה של ממש. האירוע התרחש בביתם לפני כשנתיים וחצי.

maximize-image
צילום: שאטרסטוק

לפי כתב האישום שהגישה המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש), הנאשם שימש מתוקף תפקידו כטוען משטרתי בבית המשפט בתיקי אלימות במשפחה (אלמ"ב). ביום האירוע שב לביתו והבחין כי אשתו הניחה מחוץ לדלת הכניסה ארון שירות שרגלו נשברה.

בתגובה לכך, תקף הנאשם את אשתו בעת ששכבה על הספה בסמוך לשתי בנותיהם הקטינות. הוא בעט בטלפון הנייד שאחזה, משך בשערה, הכה ובעט בה, וגרם לה לחבלות בראשה ובזרועותיה. בית המשפט הרשיע את השוטר בתקיפה, ובגזר הדין צוין כי הנאשם לא נטל אחריות על מעשיו בשום שלב. עוד נכתב כי הוא לא הביע צער, חרטה או אמפתיה כלפי המתלוננת.

עקבו אחרינו גם ב-Google News