יו"ר ועדת חוץ וביטחון, חבר הכנסת בועז ביסמוט, הגיב הלילה (שלישי) לחשיפתו של ראש הדסק הפוליטי של חדשות 14, מוטי קסטל, בו התגלה כי פעיל "אחים לנשק" לשעבר ומועמד מפלגת "הדמוקרטים", עמרי רונן, העביר הרצאות בפני חיילים וקצינים בשנה האחרונה – בתשלום.

בפוסט שפרסם ברשת החברתית X, כתב ביסמוט: על סרבנות לא מוחלים! מאז כניסתי לתפקיד יו"ר ועדת החוץ והביטחון לא אפשרתי לאנשי אחים לנשק להופיע בוועדה ולא נתתי להם במה.

פרסום ראשון: פעיל אחים לנשק מרצה בפני חיילי צה"ל בתשלום
49
אתמול 21:23|מוטי קסטל
בכוונתי לפנות לרמטכ"ל בדרישה המינימלית לאמץ את אותה משוואה בצה"ל. מקומם של מי שניסו לפגוע בצה"ל הוא מחוץ לשורותיו ומחוץ לכל מוקדי ההשפעה במדינת ישראל".
