נפתלי בנט הצהיר כי שטחי A ו-B ביהודה ושומרון יהיו חלק מאוטונומיה פלשתינית. דבריו נאמרו במסגרת התבטאות פומבית ועוררו תגובות נזעמות. הפאנליסט יקי אדמקר התייחס לאמירה בתוכנית "הפטריוטים" בערוץ 14, ותקף בחריפות את בנט.

לדברי אדמקר, בנט נמצא ב"היסטריה ובפאניקה מוחלטת" בעקבות נתוני הסקרים האחרונים. הוא טען כי בנט מנסה לאגף את חבר הכנסת גדי איזנקוט משמאל, וכי לשם כך הוא "מוכר את הכל". אדמקר הדגיש את עברו של בנט כמנכ"ל מועצת יש"ע לשעבר, וציין את הפער בין עמדותיו בעבר להיום.
אדמקר פנה לבוחרים מהימין, ואמר כי אם ישנם עדיין כאלה השוקלים להצביע לנפתלי בנט בבחירות הקרובות, עליהם לדעת כי "כמו שהוא מוכר עכשיו את ההתיישבות, הוא ימכור גם אתכם". הוא רמז כי בנט פועל ללא עקרונות, וכי שינוי עמדותיו נובע משיקולים פוליטיים בלבד.
