accessibility-icon
share-icon
הצבת עמדת תפילין באולפני חדשות 14 | צילום: ללא
הצבת עמדת תפילין באולפני חדשות 14 | צילום: ללא

גאים ביהדות: עמדת תפילין הוצבה בכניסה לאולפני חדשות 14

יהודה אהרוני

יהודה אהרוני

לפני 4 דקות

1

like

0

dislike

בטקס בהשתתפות הנהלת הערוץ, המגישים הכתבים והעובדים עמדת תפילין קבועה הוצבה בכניסה לאולפני חדשות 14 • העמדה הוצבה ביוזמת האחים מנדי ושלמה ריזל שתרמו את הדוכן וזוגות התפילין לעילוי נשמת אביהם • הכתב הצבאי הלל ביטון רוזן היה הראשון להניח תפילין בעמדה החדשה ובירך את חיילי צה"ל ואנשי כוחות הביטחון


בטקס צנוע ומרגש, בהשתתפות מנכ"ל ערוץ 14 אריאל אדרי, המגישים הבכירים בועז גולן ושמעון ריקלין, כתבים, מפיקים ועורכים, הוצבה היום (ג') עמדת תפילין קבועה בכניסה לערוץ. 3 זוגות התפילין (ספרדי והאר"י) הוצבו בידי אנשי התקשורת האחים מנדי ושלמה ריזל, ששניהם משמשים גם כפאנליסטים קבועים בערוץ והשיגו את התרומה לכך בעלות של אלפי שקלים. באירוע השתתף גם הרב מנחם מיכאלשווילי, שליח הרבי בלוד, הפועל עם עובדי הערוץ לכל אורך ימי השנה ומוכר היטב לעובדיו.

maximize-image
images-count2+
הצבת עמדת תפילין באולפני חדשות 14 | צילום: ללא

ראשון המניחים בתפילין החדשים היה הכתב הצבאי המוערך הלל ביטון-רוזן, שבירך את חיילי צה"ל ואנשי כוחות הביטחון. בתכניתו של בועז גולן, דקות קודם לאירוע אמר מנדי ריזל: "אנחנו מנציחים את הדוכן לעילוי נשמת אבינו, ישראל ריזל, זכרונו לברכה. כשהרבי מליובאוויטש יצא בשנת תשכ"ז – 1967, בקריאה לחסידיו להניח תפילין, זה היה לזכות החיילים, כמו שכתוב 'וראו כי שם ה' נקרא עליך ויראו ממך'".

maximize-image
images-count2+
ראשון המניחים: הלל ביטון רוזן | צילום: ללא
maximize-image
images-count2+
מנכ"ל ערוץ 14 אריאל אדרי בטקס הצבת עמדת תפילין באולפני חדשות 14 | צילום: ללא

המנחה בועז גולן ציין כי בערוץ יש עמדה וזוג תפילין המונחים בבית-הכנסת ובהנחיית המנכ"ל הזוגות החדשים יהיו באופן קבוע בלובי הכניסה, עבור ציבור העובדים והאורחים החפצים בכך ובמקום שיהיה גלוי לעין כל. מהנהלת הערוץ אמרו: "אנחנו גאים במסורת וביהדות ומודים על היוזמה הזו", והאחים ריזל הודו להנהלת הערוץ ולמשתתפים וכן לשותפים לתרומת הדוכן והתפילין, שנועדו לזכות את הרבים.

עקבו אחרינו גם ב-Google News