פאנליסט הפטריוטים איתמר פליישמן התנצל הערב (שלישי) בשידור חי בתוכנית "הפטריוטים" על אירועים שהתרחשו אתמול. ההתנצלות הגיעה לאחר "פיצוץ" בין פליישמן לגיא מרוז, ובעקבות פניות רבות מצופים שקראו לו להתנצל על הדברים שנאמרו.

"למה הוא לא במעצר?": הרגע שגרם לגיא מרוז לנטוש את האולפן
223
06:39|הפטריוטים
פליישמן ציין כי בתחילה תכנן שלא להתנצל, ואף היו לו "סימוכין" לטענותיו שהועלו במהלך הדיון. עם זאת, הוא החליט לשנות את דעתו "למען השלום" ובהקשבה לקהל הצופים הנאמן של התוכנית, אשר הביע את דעתו בנושא.

"תכננתי לא להתנצל", אמר פליישמן בשידור, "אבל למען השלום, ובגלל שהצופים שלנו שאני קשוב להם מאוד, אמרו לי שזה מה שראוי, אני אתנצל. סליחה". המגיש קיבל את ההתנצלות בברכה ואמר: "יפה, יישר כוח, ככה אנחנו אוהבים את הפאנליסטים".
