accessibility-icon
share-icon
מחבלי חיזבאללה | צילום: שאטרסטוק
מחבלי חיזבאללה | צילום: שאטרסטוק

לאחר תקיפות כוחותינו בלבנון, בחיזבאללה מאיימים: "הפרה בוטה"

דסק החדשות C14

דסק החדשות C14

לפני כשעה

4

like

2

dislike

לאחר שכוחותינו תקפו חוליית מחבלים חמושים בדרום לבנון במטרה "להסיר איום מיידי" - בחיזבאללה שיגרו איום בתגובה: "מדובר בהפרה בוטה של הפסקת האש שבה דבקנו עד כה" • עוד טענו: "צבא האויב פתח באש מקלעים לעבר קבוצת אזרחים שפעלה לפינוי כבישים ולחילוץ גופות מההריסות - המתקפה הביאה למותם של שני אזרחים, אחד מהם עובד עירייה"


עקבו אחרינו גם ב-Google News