לאחר שכוחותינו תקפו חוליית מחבלים חמושים בדרום לבנון במטרה "להסיר איום מיידי" - בחיזבאללה שיגרו איום בתגובה: "מדובר בהפרה בוטה של הפסקת האש שבה דבקנו עד כה" • עוד טענו: "צבא האויב פתח באש מקלעים לעבר קבוצת אזרחים שפעלה לפינוי כבישים ולחילוץ גופות מההריסות - המתקפה הביאה למותם של שני אזרחים, אחד מהם עובד עירייה"