כוחות משטרה עצרו היום (שלישי) פלשתיני תושב חברון, שוהה בלתי חוקי, לאחר שביצע עבירת תנועה במרחב גלילות. בבדיקה התברר כי האופניים עליהם רכב נגנבו על פי החשד מתושב הרצליה בחודש פברואר האחרון.
האירוע התרחש במהלך פעילות אכיפה יזומה של שוטרי תחנת גלילות במרחב ירקון. השוטרים הבחינו ברוכב האופניים מבצע עבירת תנועה, ובעת בדיקתו עלה כי מדובר בערבי בן 22 השוהה בישראל ללא אישור.
בבדיקה נוספת התברר כי האופניים שייכים לתושב הרצליה, אשר מסר כי נגנבו ממנו לפני מספר חודשים. החשוד נעצר והועבר לחקירה בתחנת גלילות, ובעל האופניים זומן להגיש תלונה ולקבל את רכושו בחזרה. החשוד יובא לבית המשפט לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו. לכתבה מצורף תיעוד ממעצרו של החשוד.
