לקראת מערכת הבחירות המתקרבת, בזמן שגורמים פוליטיים רבים מתחממים על הקווים, פרסמנו לראשונה היום (שני) כי מפלגת "ישראל ביתנו" פועלת מאחורי הקלעים לבניית ציר פוליטי חדש. אמש התקיימה פגישה של נציגי ארגונים שונים, במטרה לדון בשיתופי פעולה פוליטיים אפשריים.

בין הארגונים שנכחו בפגישה ניתן למצוא נציגים מ"אל הדגל", תנועת המילואימניקים של יועז הנדל, ונציג מטעמו של דדי שמחי. לצד אלו, נחשף כי גם נציג מטעם "ישראל ביתנו" נכח בדיונים. מדובר באריאל מנשה, יו"ר פורום "חרדים משתלבים", הפועל בתקופה האחרונה מאחורי הקלעים ליצירת חיבורים עבור המפלגה ועבור העומד בראשה, אביגדור ליברמן.
מנשה, שכיהן בעבר בתפקידים בלשכותיהם של חברי כנסת מטעם "ישראל ביתנו", השתתף בפגישה שנועדה לבחון אפיקי פעולה משותפים במערכת הבחירות הקרובה. השתתפותו של נציג המפלגה בפורום זה מעלה תהיות האם אותם ארגונים, אשר צצו במהלך ימי המלחמה ומחפשים כעת דריסת רגל בזירה הפוליטית, מצאו קרקע נוחה ושותף אסטרטגי ב"ישראל ביתנו".

הפגישה, שהוגדרה כניסיון לבחינת שיתופי פעולה עתידיים, מציפה את השאלה מי נכלל ברשימה המתגבשת של אביגדור ליברמן. נראה כי המפלגה מנהלת מגעים חשאיים לבחינת תרחישים שונים של ריצה משותפת, במטרה לחזק את כוחה בבחירות הקרובות באמצעות חיבורים לאותן התארגנויות חדשות.
