accessibility-icon
share-icon
צילום: יחצ

איתי לוי וששון שאולוב בשיתוף פעולה מפתיע: "כמה חיכיתי לזה"

זיו שזו

זיו שזו

לפני כשעה

1

1

like

7

dislike

אחרי שכבשו את המצעדים עם הלהיט 'התקדמתי ממך', צמד הזמרים איתי לוי וששון שאולוב משחררים דואט חדש • החיבור הייחודי בין השניים, שכל אחד מהם מוביל קו מוזיקלי עשיר, הוכיח את עצמו פעם אחר פעם • השיר 'חוזר אלייך' מבטיח להמשיך את רצף ההצלחות וללוות את הקהל הישראלי


הזמרים איתי לוי וששון שאולוב, מהקולות הבולטים במוזיקה הישראלית, איחדו כוחות פעם נוספת ושיחררו היום (שני) את הדואט החדש והמרגש "חוזר אליך". שיתוף הפעולה הנוכחי מגיע לאחר הצלחתם המסחררת של השניים עם הלהיט הקודם "התקדמתי ממך", שכבש את תחנות הרדיו והפלטפורמות הדיגיטליות.

maximize-image
images-count1+
צילום: ליאור מזרחי/Flash90

החיבור הייחודי בין לוי ושאולוב, שכל אחד מהם מוביל קו מוזיקלי מצליח ועשיר, הוכיח את עצמו פעם אחר פעם. עם מיליוני האזנות, אהבה גדולה מהקהל ונוכחות בולטת בכל פלטפורמה אפשרית, הם ממשיכים לספק להיטים שנוגעים בקהל הישראלי.

הדואט החדש "חוזר אליך" מסמן פרק נוסף ומשמעותי בשיתוף הפעולה בין השניים. השיר מבטיח להמשיך את רצף ההצלחות וללוות את הקהל הישראלי גם בחודשים הקרובים, תוך חיזוק מעמדם כאחד הצמדים המסקרנים בתעשיית המוזיקה.

maximize-image
images-count1+
צילום: אריה לייב אברמס/Flash90

שאולוב שיתף בתחושות בחשבון האינסטגרם שלו: "כמה כיף, כמה חיכיתי לזה. בפעם השנייה שאני זוכה לשתף פעולה עם אדם שכבר מזמן הפך לשותף לדרך. אוהב אותך אחי, ובעזרת השם שיהיה לנו המון בהצלחה". התגובות לא איחרו להגיע: "עתידות: זה יהיה להיט", "איזה טירוף", "שיר מהמם ומרגש וקליפ מקסים".

עקבו אחרינו גם ב-Google News