הזוי: תיעוד שהופץ ברשתות החברתיות מציג שוטרים מסירים דגלי ישראל שנתלו לאורך הדרך לבית רימון שבגליל. על פי הטענות שעלו, הדגלים הוסרו בשל חשש כי הם עלולים "להתסיס את תושבי כפר כנא" הסמוכה.
מהמשטרה נמסר כי מדובר בטעות בשיקול הדעת של הכוחות שפעלו במקום. עוד נמסר כי מפכ"ל המשטרה הורה לתחקר את האירוע.

לאחר הסערה שעורר התיעוד, מתברר כי השוטרים פעלו בעקבות הנחיה שהועברה להם מצד גורמי שב"כ שפעלו במקום. בעקבות האירוע שוחח השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר עם מפכ"ל המשטרה רב-ניצב דני לוי ומפקד מחוז צפון ניצב מאיר אליהו, והשלושה הבהירו כי המקרה ייבדק לעומק.
מהמשטרה נמסר כי המפכ"ל רואה את האירוע בחומרה רבה והנחה לקיים בדיקה מקיפה של נסיבות המקרה. עוד נמסר כי ככל שיימצא שנפל פגם בהתנהלות השוטרים המעורבים, הם יטופלו בהתאם.

במשטרה הדגישו כי השוטרים פעלו בעקבות הוראה שהועברה אליהם מצד גורמי שב"כ בשטח, שביקשו להסיר את דגלי ישראל שנתלו בכפר כנא. בעקבות זאת דנו השר, המפכ"ל וממ"ז צפון בנסיבות קבלת ההחלטה ובצורך לברר את האירוע עד תום.
בסביבת השר בן גביר מסרו: "חבל מאוד שעדיין יש גורמים בשב"כ שפועלים במנטליות שלפני ה-7 באוקטובר. דגל ישראל יונף בכל מקום במדינת ישראל, זו המדיניות, וכך גם יהיה".
