accessibility-icon
share-icon

פועל נפצע בינוני בנפילה מגובה בטירת כרמל

דסק C14

דסק C14

לפני 54 דקות

0

like

0

dislike

פועל בן 48 נפצע באורח בינוני לאחר שנפל מגובה במהלך עבודתו באזור התעשייה בטירת כרמל • צוותי מד"א העניקו לו טיפול רפואי ראשוני ופינו אותו לבית החולים רמב"ם בחיפה עם חבלות בגפיים


פועל בן 48 נפצע הבוקר (שלישי) באורח בינוני לאחר שנפל מגובה במהלך עבודתו באזור התעשייה בטירת כרמל. צוותי מד"א העניקו לו טיפול רפואי ראשוני ופינו אותו לבית החולים רמב"ם בחיפה.

לפי דיווח של מד"א, הפועל סובל מחבלות בגפיים. הדיווח על האירוע התקבל במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל בשעה 09:37.

עקבו אחרינו גם ב-Google News