פועל בן 48 נפצע הבוקר (שלישי) באורח בינוני לאחר שנפל מגובה במהלך עבודתו באזור התעשייה בטירת כרמל. צוותי מד"א העניקו לו טיפול רפואי ראשוני ופינו אותו לבית החולים רמב"ם בחיפה.
לפי דיווח של מד"א, הפועל סובל מחבלות בגפיים. הדיווח על האירוע התקבל במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל בשעה 09:37.
