מפקד מחוז דרום, ניצב חיים בובליל, חתם היום (שלישי) על צו סגירה מנהלי למפעל באזור גן דרום, וזאת לאחר שאתמול חתם על צו סגירה דומה למאפייה ביישוב שגב שלום. המהלך מגיע בעקבות איתור 13 שוהים בלתי חוקיים בשני העסקים, שהועסקו ללא האישורים הנדרשים על פי חוק.

במסגרת פעילות אכיפה ממוקדת נגד עבירות של שהייה בלתי חוקית והעסקת שב"חים, פעלו שוטרי תחנת קריית מלאכי במפעל בגן דרום. במהלך הבדיקה אותרו במקום 10 שוהים בלתי חוקיים, אשר שהו בישראל ללא אישורים. כלל החשודים נעצרו והועברו לחקירה בתחנת המשטרה.
בתום פעולות החקירה הראשוניות, פעלו שוטרי הרישוי של תחנת קריית מלאכי ומרחב לכיש לקידום הליך סגירת העסק. בהתאם להמלצת לשכת היועץ המשפטי של מחוז דרום, חתם ניצב בובליל על צו סגירה מנהלי למפעל למשך 30 ימים.

במקביל, במסגרת אכיפה משטרתית ממוקדת נגד עבירות דומות, אותרו ביום שני (17.6) שלושה שוהים בלתי חוקיים, תושבי יהודה ושומרון, שהועסקו במאפייה ביישוב שגב שלום. השוטרים נכנסו למאפייה, עצרו את השוהים הבלתי חוקיים והעבירו אותם להמשך חקירה בתחנת משטרת שגב שלום.
בעקבות ממצאי החקירה, פעלו שוטרי תחנת שגב שלום לסגירת המאפייה, ואתמול חתם מפקד מחוז הדרום על צו סגירה מנהלי לעסק למשך 30 ימים. המשטרה ממשיכה בפעילות מוגברת בעסקים ואתרי בנייה, במטרה לחזק את ביטחונו ושלומו של הציבור.
