על רקע משחקי המונדיאל שהחלו לפני שבועיים, הגיעו אמש (ראשון) לאולפן של 'פתחי ושי' שלוש נשים שחיות ונושמות כדורגל מזוויות שונות: אלה בבילה, שחקנית בליגת העל לנשים, רחל אפרימוב, אוהדת מושבעת של נבחרת ארגנטינה ועו"ד מיטל גבאי, שופטת כדורגל שהגיעה לעשות סדר וגם לנפץ כמה סטיגמות.

גבאי ציינה כי כיום ישנה נציגות רבה יותר של נשים בתחום השיפוט, והסבירה: "נשים במגרש מרגיעות את הרוחות, ולא נכנסות לפינות של אגו". מיטל, עורכת דין במקצועה, סיפרה כי הגיעה לעולם השיפוט בדרך לא שגרתית: "לשכת עורכי הדין עשתה שיתוף פעולה עם ההתאחדות לכדורגל, הם פתחו קורס מיוחד לעורכי דין".
לדבריה, מעצם היותה אישה – היא זוכה לקבל יותר כבוד. "כשאני נכנסת למגרש אומרים 'וואו איזה כיף' ולוקחים צעד אחורה", אמרה ותהתה בחיוך "אולי הם מקללים בלב". מיטל התייחסה למקרה שהתרחש בו שחקן הורחק לראשונה מהמגרש לאחר שהסתיר את פיו – על רקע החוקים החדשים. לדבריה, החוק נועד למנוע קללות והערות גזעניות על הדשא.

בהמשך, פתחי ושי החליטו "לאתגר" את שלוש האורחות ובחנו את רמת ההבנה שלהן במושגים בכדורגל. כששאלו 'מה זה נבדל?', הייתה זו מיטל שסיפקה את ההסבר היצירתי מכולם: "יש לי דרך מצוינת להסביר, גם נשים בבית יבינו בקלות", אמרה בביטחון ופנתה לקהל הצופות: "זה כמו שעומדים בתור לזארה, ואז מישהי בקופה זורקת את החולצה לאחרת ומבקשת 'תשלמי עליי'".
