accessibility-icon
share-icon
צילום: מתוך שידורי ערוץ 14

עודד מנשה עם חניכי בני עקיבא: "באנו לחזק את עם ישראל"

דסק החדשות C14

דסק החדשות C14

כז אייר ה'תשפו (14.05.26)

1

1

like

0

dislike

עודד מנשה פגש בבירה חוגגים שהגיעו מכל רחבי הארץ לציין את יום ירושלים • המשתתפים, בהם בני נוער מישיבת בני עקיבא בחדרה ותושבת רחובות, שיתפו בתחושות השמחה והאחדות והדגישו כי למרות המתיחות הביטחונית, הם חשים ביטחון להגיע ולחגוג ברחובות העיר


במהלך חגיגות יום ירושלים בבירה עודד מנשה פגש היום (חמישי) חוגגים מכל רחבי הארץ – מבני נוער ועד מבוגרים – שהגיעו כדי לציין את יום חגה של העיר. המשתתפים שיתפו בתחושות השמחה והדגישו כי למרות המתיחות, הם אינם חוששים להגיע לירושלים.

maximize-image
ריקוד הדגלים בירושלים | צילום: עתי שלו

בין החוגגים הרבים היו איתמר ודוד, תלמידי ישיבת בני עקיבא בחדרה שהגיעו מאזור פרדס חנה. איתמר סיפר כי הגיע לשמוח עם עם ישראל בירושלים הבנויה, וציין כי זו אינה הפעם הראשונה שלו בחגיגות. חברו דוד הסביר כי מטרת הגעתם היא כפולה: "באתי גם לחזק וגם להתחזק, זה לא סותר". לדבריו, קבוצה גדולה של חברים הגיעה לאזור כבר אתמול כדי לקחת חלק באירועים.

לצד בני הנוער, פגש מנשה את שולמית, תושבת רחובות, שהגיעה לעיר הקודש כדי לרקוד ולחגוג עם הדור הצעיר. כשנשאלה האם היא חוששת להגיע לירושלים ביום זה, השיבה בנחרצות: "לפחד? המדינה שלי עם ישראל חי. באתי לעיר הקודש לרקוד עם כולם".

עקבו אחרינו גם ב-Google News