במהלך חגיגות יום ירושלים בבירה עודד מנשה פגש היום (חמישי) חוגגים מכל רחבי הארץ – מבני נוער ועד מבוגרים – שהגיעו כדי לציין את יום חגה של העיר. המשתתפים שיתפו בתחושות השמחה והדגישו כי למרות המתיחות, הם אינם חוששים להגיע לירושלים.

בין החוגגים הרבים היו איתמר ודוד, תלמידי ישיבת בני עקיבא בחדרה שהגיעו מאזור פרדס חנה. איתמר סיפר כי הגיע לשמוח עם עם ישראל בירושלים הבנויה, וציין כי זו אינה הפעם הראשונה שלו בחגיגות. חברו דוד הסביר כי מטרת הגעתם היא כפולה: "באתי גם לחזק וגם להתחזק, זה לא סותר". לדבריו, קבוצה גדולה של חברים הגיעה לאזור כבר אתמול כדי לקחת חלק באירועים.
לצד בני הנוער, פגש מנשה את שולמית, תושבת רחובות, שהגיעה לעיר הקודש כדי לרקוד ולחגוג עם הדור הצעיר. כשנשאלה האם היא חוששת להגיע לירושלים ביום זה, השיבה בנחרצות: "לפחד? המדינה שלי עם ישראל חי. באתי לעיר הקודש לרקוד עם כולם".
