accessibility-icon
share-icon
מתוך ערוץ 14

בעל הבית חוזר: זה המקום המפתיע שיקום על חורבות מטה אונר"א

דסק C14

דסק C14

כז אייר ה'תשפו (14.05.26)

9

105

like

0

dislike

סגן ראש עיריית ירושלים, אדיר שוורץ, הכריז כי מטה אונר"א בעיר יהפוך ללשכת גיוס ומוזיאון צה"ל: "זהו מהלך מהותי ומרגש - קריית ניצחון לאומית במקום ממנו יצאו מרצחים"


אדיר שוורץ, סגן ראש עיריית ירושלים הודיע היום (חמישי) בריאיון לעידו טאובר כי "מטה אונר"א, הארגון המקולל ממנו יצאו מרצחים בשבעה באוקטובר יהפוך ללשכת גיוס ומוזיאון צה"ל – קריית ניצחון לאומית".

maximize-image
הריסת מתחם אונר"א בירושלים | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שוורץ התייחס למשמעות המהלך ואמר: "הדבר הזה הוא לא רק סימבולי, הוא גם מהותי, כי ירושלים צריכה לשקת גיוס גדולה והדבר הזה הוא מרגש אותי באופן אישי, בצורה שקשה לי בכלל להתחיל להסביר".

בהמשך סיפר שוורץ על הקשר האישי שלו לעיר: "ירושלים בשבילי היא קודם כול בית; המקום שבו גדלתי, המקום שבו אני רוצה לגדל את ילדיי העתידיים. היא המקום ששווה את העבודה הקשה של כולנו".

אנחנו עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים. השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א ל"חוק זכויות יוצרים". אם זיהיתם צילום ואתם בעלי הזכויות בו נא לפנות ל[email protected]

עקבו אחרינו גם ב-Google News