אדיר שוורץ, סגן ראש עיריית ירושלים הודיע היום (חמישי) בריאיון לעידו טאובר כי "מטה אונר"א, הארגון המקולל ממנו יצאו מרצחים בשבעה באוקטובר יהפוך ללשכת גיוס ומוזיאון צה"ל – קריית ניצחון לאומית".

שוורץ התייחס למשמעות המהלך ואמר: "הדבר הזה הוא לא רק סימבולי, הוא גם מהותי, כי ירושלים צריכה לשקת גיוס גדולה והדבר הזה הוא מרגש אותי באופן אישי, בצורה שקשה לי בכלל להתחיל להסביר".
בהמשך סיפר שוורץ על הקשר האישי שלו לעיר: "ירושלים בשבילי היא קודם כול בית; המקום שבו גדלתי, המקום שבו אני רוצה לגדל את ילדיי העתידיים. היא המקום ששווה את העבודה הקשה של כולנו".
אנחנו עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים. השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א ל"חוק זכויות יוצרים". אם זיהיתם צילום ואתם בעלי הזכויות בו נא לפנות ל[email protected]
