במהלך טקס האזכרה לחללי מלחמת ששת הימים ומלחמת ההתשה בהר הרצל, שיגר היום (חמישי) שר הביטחון ישראל כ"ץ מסרים תקיפים כלפי איראן וחיזבאללה, והבהיר כי ישראל נערכת לאפשרות של חידוש הפעילות הצבאית מול טהרן.

"איראן ספגה מכות קשות ביותר בשנה האחרונה – ועם זאת משימתנו לא תמה", אמר כ"ץ. לדבריו, "עלינו להשלים את יעדי המערכה. כפי שאמרתי גם בעבר – אנחנו ערוכים לאפשרות שייתכן ובקרוב נידרש לשוב ולפעול כדי להבטיח את מימוש היעדים האלו".
שר הביטחון התייחס גם למתרחש בזירה הצפונית ואמר כי צה"ל ממשיך לפעול נגד תשתיות טרור בדרום לבנון. "בלבנון הבתים בקו הכפרים הראשון ששימשו לפעילות טרור מושמדים ברגעים אלה – עייתא א-שעב – היו הייתה", אמר.

בהמשך דבריו התייחס כ"ץ לאיום הרחפנים מצד חיזבאללה והדגיש כי מערכת הביטחון פועלת במספר מישורים כדי להתמודד עם האתגר. "אנחנו מודעים היטב לאיום הרחפנים. לצד פתרונות שכבר הוטמעו בשטח, ישנם מספר פתרונות נוספים, טכנולוגיים ומבצעיים, ומערכת הביטחון כולה מגויסת לטובת העניין", הצהיר. "חיזבאללה ישלם את מלוא המחיר". דבריו של כ"ץ מגיעים על רקע המתיחות הביטחונית המתמשכת בצפון והמשך ההיערכות הישראלית מול איראן ושלוחותיה באזור.
