accessibility-icon
share-icon
צילום: עודד קרני איגוד הכדורסל
צילום: עודד קרני איגוד הכדורסל

למרות הכרזת ארגון השחקנים: מכבי ת"א תתייצב מול העמק כרגיל

דסק החדשות C14

דסק החדשות C14

כז אייר ה'תשפו (14.05.26)

0

like

1

dislike

בשורות האלופה החליטו לצאת למשחק בצפון לאחר שקיימו דיון פנימי בנושא השביתה • יו"ר המועדון שמעון מזרחי הבהיר כי הקבוצה פועלת לפי הנחיות המנהלת וציין כי מדובר במצב לא בריא • היריבה מהצפון הודיעה כי תעלה עם 5 שחקנים כדי להימנע מהפסד טכני • אליצור נתניה הודיעה כי תעלה למגרש עם הסגל המיטבי ביותר למפגש מול קריית אתא


דרמת השביתה בכדורסל הישראלי מקבלת תפנית מפתיעה. למרות הכרזת ארגון השחקנים על השבתת הליגה מוקדם יותר היום (חמישי), נראה כי לא כל הקבוצות והשחקנים מתכוונים ליישר קו. מכבי ת"א הודיעה כי תתייצב למשחקה הערב בגן נר מול הפועל העמק בסגל מלא, הכולל גם את השחקנים הישראלים הכשירים.

רגע לפני היציאה לצפון, הגיב יו"ר המועדון שמעון מזרחי לסאגה המטלטלת את הענף. "בהתאם להנחיות שקיבלנו בעל פה מהמנהלת, המשחקים מתקיימים כסדרם, ולכן אנחנו יוצאים לגן נר", הסביר מזרחי. בנוגע להשתתפות הישראלים הוסיף: "מי שיחשוב שהוא יכול ורוצה לשחק – ישחק. נבוא עם אותו הרכב של חמישה זרים כפי שהורתה המנהלת. זה מצב לא בריא, חבל שזה נעשה בזמנים קריטיים להמשך הליגה".

בצד המקצועי, הקבוצה מתמודדת עם בשורות מעורבות. הגארד עמית עבו, שרשם הופעת בכורה בצהוב רק במשחק האחרון מול אליצור נתניה, עבר בדיקת MRI בה אובחן קרע בכתף, מה שמוביל לסיום העונה עבורו. מנגד, גור לביא צפוי להיכלל בסגל הערב לאחר שהחלים מניתוח בברכו, אם כי הוא לא צפוי לקבל דקות משחק משמעותיות. המאמן עודד קטש ציין כי לביא מקדים את קצב ההחלמה וצפוי לחזור לאימונים מלאים בשבוע הבא.

נתפסו המחבלים
maximize-image
שמעון מזרחי. צילום: הדס פרוש/פלאש90

בניגוד לצהובים, הפועל העמק שאמורה לארח את המשחק, הודיעה כי תעלה עם חמשת שחקניה הזרים בלבד, וללא אף ישראלי. בהודעת המועדון הובהר כי "זאת בכדי להימנע מהפסד טכני ומהיטל כספי". לאור כך החליטו גם כי "אוהדים אשר יבקשו ביטול כרטיס נוכח עובדות אלו, יזוכו על ידינו”.

בתוך כך, מסתמנת מגמה בה לא כל הקבוצות יענו לקריאת השביתה. מוקדם יותר היום, פרסמה אליצור נתניה הודעה רשמית לפיה הקבוצה תתייצב למשחק מול קריית אתא. "המועדון נמצא בקשר רציף עם מנהלת הליגה ופועל בהתאם להחלטותיה. ככל שיוחלט שהמשחק יתקיים, נתייצב ונעמיד את הסגל התחרותי והמיטבי ביותר", נמסר מטעם הקבוצה.

עקבו אחרינו גם ב-Google News