ראש הממשלה בנימין נתניהו פועל למנות את ח"כ מישל בוסקילה לוועדת המשנה למודיעין של ועדת החוץ והביטחון, ופנה בנושא ליו"ר הוועדה, ח"כ בועז ביסמוט, בבקשה לקדם את המינוי.

במקביל, נתניהו פנה לח"כ טלי גוטליב וביקש ממנה לוותר על רצונה להצטרף לוועדת המשנה, ככל הנראה כדי לרצות את יו"ר תקווה חדשה גדעון סער לקראת הבחירות. גם ח"כ אליהו רביבו, שרצה בתפקיד, התבקש לוותר עליו "למען אחדות השורות".
בסביבת נתניהו טוענים כי התפקיד הובטח לסער כחלק מההסכם הקואליציוני עם חזרתו לממשלה, אולם במסמכים הכתובים אין לכך זכר. לפי ההערכה, מדובר בהבטחה שניתנה בעל פה.

סער, מצידו, מנסה לפייס את בוסקילה, שצפוי לראות את הכנסת הבאה מהבית, לאחר שסער החליט לקחת לעצמו את השריון שניתן לסיעתו במסגרת ההסכם עמו, ולנסות לסייע לח"כ זאב אלקין לקראת הפריימריז.
בעקבות הבקשה, גוטליב הודיעה לראש הממשלה כי היא מוותרת על התפקיד לטובת בוסקילה.
במקביל, מאז הדחתו של יולי אדלשטיין מהתפקיד, ועדת המשנה למודיעין פעלה בהרכב חסר, בין היתר בשל מאבק עיקש מצד חברי ועדת החוץ והביטחון שביקשו להצטרף אליה. כעת, נתניהו מבקש להשלים את איוש הוועדה באמצעות מינויו של בוסקילה.
