בתום מצוד לילי, שוטרי תחנת טירת כרמל הצליחו לעצור שלושה חשודים במעורבות בדקירתו של הנער בן ה-16 אמש (שלישי) בפיצרייה בעיר. החשודים שנעצרו הם גבר תושב העיר בן 46 ושני קטינים נוספים. המשטרה צפויה לבקש מבית המשפט להאריך את מעצרם בהתאם לצורכי החקירה והממצאים שנאספו בשטח.

מהמשטרה נמסר כי המצוד החל מיד לאחר קבלת הדיווח על אירוע הדקירה שהתרחש אמש ברחוב ז'בוטינסקי. במהלך הלילה בוצעו פעולות חקירה אינטנסיביות ואיסוף ממצאים פורנזיים, שהובילו לזיהוי המעורבים ולמעצרם בתוך זמן קצר.
בעקבות האירוע, הנער פונה במצב קשה לבית החולים רמב"ם בחיפה כשהוא בהכרה אך סובל מפציעות חודרות קשות. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי מציל חיים בזירה בטרם הובהל להמשך טיפול בבית החולים. החובש עומר יהושע, שטיפל בנער, תיאר את האירוע הקשה וציין כי הצוותים פעלו בדחיפות לייצוב מצבו.

מפקד מרחב כרמל, תנ"צ בועז סמוכה, הבהיר לאחר המעצרים כי המשטרה תמשיך לפעול ביד קשה נגד תופעות האלימות. "נמשיך לפעול בנחישות ובאפס סובלנות לאלימות, ובפרט לאירועים חמורים בקרב קטינים". עוד הדגיש כי המשטרה תפעל למיצוי הדין עם כל המעורבים באירוע החמור.
