accessibility-icon
share-icon
מתוך שידור ערוץ 14

פאנליסט הפטריוטים נגד טראמפ: "במבצע הראשון פעלנו לבד"| צפו

הפטריוטים

הפטריוטים

כו אייר ה'תשפו (13.05.26)

7

21

like

3

dislike

פאנליסט הפטריוטים יותם זמרי שיבח את תרומתו של הנשיא האמריקני למערכה מול איראן, אך הסתייג מאמירתו של טראמפ שלפיה ישראל לא הייתה קיימת בלעדיו: "במבצע הראשון פעלנו לבד. ישראל הייתה קיימת גם אם רק היא הייתה עושה את זה הפעם"


פאנליסט "הפטריוטים", יותם זמרי, ביקר אתמול (רביעי) את נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ על כך שהכריז כי "אם לא אני וביבי – לא הייתה ישראל", והדגיש: "לא מסכים איתו, במבצע הראשון פעלנו לבד. ישראל הייתה קיימת גם אם רק היא הייתה עושה את זה הפעם".

maximize-image
יותם זמרי | צילום: חדשות 14

בראשית דבריו, הביע זמרי הערכה לכך שטראמפ עומד איתן אל מול הדרישות המופקעות של האיראנים: "זה שטראמפ לא נכנע זה הרבה יותר מרשים, כי הוא מערבי, המערב נכנע בדרך כלל הרבה לפני הערבים, מקפל את הכול".

זמרי הוסיף כי על אף ששוררת הפסקת אש בין המדינות, טראמפ ממשיך במדיניות הכלכלית החונקת נגד הרפובליקה האסלאמית, והדגיש את התרומה החשובה של אמריקה למערכה: "זה מדהים שהמנהיג של ארה"ב הולך איתנו".

אנחנו עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים. השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א ל"חוק זכויות יוצרים". אם זיהיתם צילום ואתם בעלי הזכויות בו נא לפנות ל[email protected]

עקבו אחרינו גם ב-Google News