ניו יורק טיימס מדווח הערב (שלישי) על הערכות מודיעין מסווגות מתחילת החודש שמראות כי איראן השיגה בחזרה את הגישה לרוב אתרי הטילים, המשגרים והמתקנים התת-קרקעיים שלה.

המודיעין האמריקאי מעריך כי איראן חידשה את הגישה המבצעית ל-30 מתוך 33 אתרי הטילים שהיא מתחזקת לאורך מצר הורמוז, וכ-90% מאתרי הטילים התת-קרקעיים של איראן "פעילים באופן חלקי או מלא".
טראמפ כבר ברשת החברתית שלו זמן קצר לפני שזה פורסם: "כאשר הפייק ניוז אומרים שהאויב האיראני מצליח, צבאית, נגדנו, זו בגידה כמעט מוחלטת בכך שזו הצהרה כל כך שקרית, ואפילו מגוחכת. הם מסייעים לאויב! כל מה שזה עושה זה לתת לאיראן תקוות שווא כשאחת לא אמורה להתקיים."

ראש דסק החוץ בחדשות 14 כתב: "טוב מאוד שהמודיעין האמריקאי והישראלי יודעים את כל זה. כשנחזור ללחימה, העליונות המודיעינית תקבל ביטוי בהפצצות מדויקות".
