מחאה באוניברסיטה העברית: עשרות סטודנטים הניפו דגלי ישראל ושרו את "התקווה" אל מול המפגינים שציינו את יום הנכבה בקריאות נגד המדינה. הסטודנטים, מתא הסטודנטים ״דרור״ של מפלגת הציונות הדתית, ומתאי הסטודנטים ״אם תרצו״, ״לביא״ ו״זהות״, מחו בחריפות נגד העובדה שהאוניברסיטה מאפשרת את קיום אירועי ההסתה של שבוע הנכבה בקמפוס.

בתא הסטודנטים ״דרור״ מבית מפלגת הציונות הדתית הבהירו כי המאבק שלהם אינו רק על הסמלים, אלא על תחושת הביטחון של הסטודנטים: ״לא יעלה על הדעת שבזמן שחברינו נלחמים בחזית, בלב האוניברסיטה הציבורית של בירת ישראל יתקיימו מפגני שטנה שמערערים על זכות קיומנו״.

לדבריהם: ״דמוקרטיה וחופש ביטוי אינם צ׳ק פתוח להסתה או להזדהות עם הנרטיב של אויב. הגענו לכאן היום כדי להבהיר בקול צלול: הקמפוס שייך למי שגאה במדינה, ולא למי שמבקש להחריבה. אנחנו דורשים מהנהלת האוניברסיטה לגלות אפס סובלנות כלפי גילויי תמיכה בטרור במסווה של חופש הביטוי באקדמיה״.
