ראש הממשלה לשעבר ויו"ר מפלגת "ביחד", נפתלי בנט, המשיך הערב (שלישי) בקמפיין הפוליטי מול הליכוד וראש הממשלה בנימין נתניהו, תוך ניסיון למצב את מפלגתו כבית חדש עבור "מצביעי ימין מאוכזבים".

במהלך הכנס, תהה בנט: "אתם יודעים למה כל כך הרבה ליכודניקים טובים זורמים אלינו עכשיו?", והשיב כי לדבריו "המפלגה שהייתה פעם הבית שלהם, הפכה לקליפה ריקה בלי נשמה". בנט הוסיף כי "השם ליכוד נשאר, אבל הערכים נעלמו".
בהמשך החריף בנט את הטון ותקף את הנהגת הליכוד הנוכחית. "ז׳בוטינסקי, בגין ושמיר מתהפכים בקברם כשהם רואים קוקטייל של כהניסטים, משתמטים ומושחתים, שהשתלטו על המפלגה שלהם", כתב. לטענתו, "מצביעי הליכוד מאסו בזה, ומוצאים אצלנו בית".

בנט אף התייחס ישירות לנתניהו וטען כי ראש הממשלה "בהיסטריה" נוכח התחזקות מפלגתו. "ההיסטריה שלו מוצדקת”, המשיך בנט, "כי התקווה הזאת תחליף את השלטון בישראל".
