שר החינוך, יואב קיש, הודיע היום (שלישי) בוועדת החינוך של הכנסת על הרחבה מסתמנת של תוכנית "בית הספר של החופש הגדול". על פי דבריו, התוכנית תוארך בשבועיים נוספים עבור תלמידי הגנים ועד כיתה ג', במהלך שיספק הקלה משמעותית להורים רבים ברחבי הארץ לקראת חופשת הקיץ.

במהלך הדיון בוועדה, פירט השר קיש את פרטי המהלך והדגיש את חשיבותו. "זה לא יהיה הרחבה של שלושה שבועות כפי שרציתי, אבל זה הולך לקרות", אמר קיש. "זה אירוע של מעל חצי מיליארד שקלים. זה בוסט מאד משמעותי", הוסיף השר, והבטיח כי התוכנית המלאה תוצג באופן רשמי כבר בימים הקרובים.
באשר לתלמידים הבוגרים יותר, מכיתה ד' ומעלה, ציין שר החינוך כי גם עבורם נבנית תכנית ייעודית. לדבריו, המענה שיינתן לשכבות גיל אלו "יהיה אטרקטיבי שהילדים ירצו לבוא", אך לא פירט בשלב זה מה תכלול התוכנית עבורם. ההודעה מגיעה כחלק מההיערכות הכוללת של משרד החינוך לחופשת הקיץ.
