טלטלה בקואליציה. לראשונה מאז החלה השותפות בין רה"מ נתניהו לבין החרדים, נראה כי מתרחש משבר פוליטי בקנה מידה שטרם היה כאן. הסיבה: מנהיגה הרוחני של דגל התורה, הרב לנדו, מכריז קבל עם ועדה: השותפות עם נתניהו מתפרקת – ומעתה והלאה איננו מחויבים לו.

להלן נוסח המכתב המלא: "לכבוד חברי הכנסת החרדים של דגל התורה שליט"א. אתם עשיתם מעל ומעבר את שליחותכם נאמנה. ואין לנו אמון בראש הממשלה איננו מרגישים שותפים שלו יותר. איננו מחויבים לו. ואנחנו נעשה מכאן ואילך רק מה שאנחנו חושבים שטוב ליהדות החרדית ולדעתנו צריך בחירות בהקדם היותר מהר. כל מיני דיבורים על גוש אינם קיימים יותר. בכאב ובחרדה, דוב לנדו".

מעניין לציין כי המילה היחידה שהודגשה במכתב של הרב לנדו היא המילה "גוש", מתוך המשפט "כל מיני דיבורים על גוש אינם קיימים יותר". אפשר להניח כי הרב לנדו אומר כאן באופן מעשי כי אופציה לחבור לגושים אחרים כדי לדאוג לעולם התורה קיימת לחלוטין.
העיתונאי יקי אדמקר פרסם בשם גורם בדגל התורה כי "הטון של הרב לנדו בפגישה עם הח״כים נגד נתניהו היה קיצוני וחריף פי 100 ממה שפורסם לציבור. "אין לנו אמון", זה מהמשפטים העדינים שנאמרו על ידי הרב".
