accessibility-icon
share-icon
צילום: מתוך שידורי ערוץ 14

השרה סילמן על בנט: "התגובה שלו מעידה על היסטריה ופאניקה"

דסק החדשות C14

דסק החדשות C14

כה אייר ה'תשפו (12.05.26)

10

21

like

3

dislike

השרה להגנת הסביבה בריאיון לעודד מנשה ונועם פתחי לסערת "קופסת הכדורים" של נפתלי בנט - ולא התרשמה מהתביעה שהגיש • סילמן טענה כי דבריה נאמרו בשיחה אישית שהוקלטה, והוסיפה: "נפתלי בנט היה מבולבל ובפניקה כראש ממשלה"


השרה להגנת הסביבה עידית סילמן, התייחסה היום (שלישי) בריאיון לעודד מנשה ונועם פתחי לפרסום ההקלטות בהן טענה כי ראש הממשלה לשעבר, נפתלי בנט, לא תפקד ונטל כדורים במהלך כהונתו. סילמן סירבה להתנצל על הדברים ותקפה את תגובתו של בנט לאירוע.

maximize-image
images-count2+
עידית סילמן | צילום: פלאש 90

כשנשאלה אם היא מתכוונת להתנצל על האמירות בנוגע למצבו הרפואי או הנפשי של בנט, השיבה: "אני את שלי אמרתי, זה נמצא שם. מישהו הקליט אותי בשיחה אישית והעביר חצאי דברים. אני לא ציינתי איזה כדורים הוא לקח ולא דיברתי על פסיכיאטריה, אבל התגובה שלו היא של בן אדם היסטרי ובפאניקה".

לדבריה, בנט הוא זה שהכניס את השיח על התמודדות נפשית לתמונה: "הוא זה שמדבר על מתמודדי נפש ועל פסיכיאטריה, כנראה שיש דברים שהוא יודע יותר טוב מאיתנו. זה שהיה מבולבל ובפניקה כראש ממשלה – זה היה ידוע". סילמן הוסיפה כי היא רואה בתביעה שאיים בנט להגיש נגדה חלק מקמפיין תקשורתי: "הוא מחפש קמפיין לעיתונות, הוא יודע שיש לי חסינות".

maximize-image
images-count2+
נפתלי בנט | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

סילמן השוותה בין תפקודו של ראש הממשלה הנוכחי בנימין נתניהו לזה של בנט. "אני משווה את קור הרוח המופלא של נתניהו, שמתמודד מול שבע חזיתות כבר שנים, לנפתלי בנט. אין בכלל מה להשוות את הנחישות והאומץ", אמרה.

סילמן התייחסה גם לניסיונות של בנט לפנות למצביעי ימין וליכוד בבחירות הבאות. "הוא יודע שאף אחד בימין לא יצביע לו", טענה. "נפתלי בנט לא התנצל פעם אחת בפני המצביעים שלו על המהלכים שעשה ועל הרצון שלו להישען על הרשימה המשותפת. הוא פונה לשמאל ומנסה להגיד להם שהוא יכול להביא את הימין, אבל המציאות היא שונה".

ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו ומנהיג מפלגת ישראל ביתנו אביגדור ליברמן (לא נראה) חותמים על הסכם בכנסת הישראלית ב-25 במאי 2016, אשר יכניס את ישראל ביתנו לקואליציה וימנה אותו לשר הביטחון.
maximize-image
images-count2+
צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לסיום ציינה השרה כי למרות המתקפות האישיות והתגובות הקשות ברשת, היא אינה נרתעת: "בסוף אנחנו בני אדם וזה תמיד נוגע, אבל אני לא קוראת תגובות ברשת. אנחנו יודעים שהשמאל מפעיל נגדנו בוטים בשיטה מסודרת כדי לעשות עבודה קשה מול הימין".

כזכור בשבוע שעבר התפרסמו הקלטות של השרה עידית סילמן, שהגיעו לידי חדשות 14 מכנס פעילים סגור, היא נשמעת טוענת על בנט: "היו מכניסים לו כדורים בקופסאות אדומות, הוא לא תפקד". עוד הוסיפה: "הוא היה מבולבל וגם מגמגם, במצב נפשי ממש ירוד – לפיד היה ראש הממשלה, כולם מסביבו ידעו את זה". בנט מצידו טען: מדובר ב"פייק".

עקבו אחרינו גם ב-Google News