לראשונה מאז שהחלה הפסקת האש מול איראן: דובר צה"ל עדכן היום (שלישי) כי כוחותינו יירטו כלי טיס בלתי מאויש ששוגר מכיוון מזרח. לא הופעלו התרעות על פי מדיניות.
מדובר באירוע חריג בתקופה האחרונה, בצל הפסקת האש שנכנסה לתוקף לאחר ימי הלחימה מול איראן. בצה"ל לא פירטו בשלב זה מה היה יעדו של כלי הטיס, היכן יורט או מי עומד מאחורי השיגור, אך עצם היירוט מעיד על המשך המתיחות הביטחונית בצל המשא ומתן.
