accessibility-icon
share-icon
צילום: חדשות 14
צילום: חדשות 14

צדיקה אמיתית: מגי טביבי מסכמת חודש של אמונה

זיו שזו

זיו שזו

כה אייר ה'תשפו (12.05.26)

54

120

like

74

dislike

מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14, מגי טביבי, סיכמה את היוזמה הייחודית במסגרתה חתמה כל שידור בחודש ניסן בהודיה לבורא עולם • סרטון ששיתפה גרף עשרות אלפי צפיות - והתגובות לא איחרו להגיע: "תבורכי מפי עליון" • בחירתה של טביבי לא הייתה מקרית, אלא שיקפה את הקו העקבי שהיא מובילה לגישור בין עולם האקטואליה למסורת היהודית


מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14, מגי טביבי, סיכמה אתמול (שני) את חודש ניסן, לאחר שהודיעה כי החל מראש החודש ועד לסיום המלחמה תחתום את השידור בהודיה לקדוש ברוך הוא על הנסים והנפלאות שהוא עושה עם עם ישראל. "הודו לה' כי טוב – כל ערב מחדש", כתבה טביבי על רקע סרטון המציג רצף קטעים מהסיומת החדשה ויוצאת הדופן של שידור החדשות היומי.

התגובות ברשת לא איחרו להגיע, וגולשים רבים חיזקו את המגישה: "איזה צדיקה! הקב"ה יברך אותך", "תבורכי ויתקיימו בך כל הברכות כולן. מרגשת", "תבורכי מפי עליון". אחד העוקבים אף מתח ביקורת על תוכניות אחרות בהן אין יוזמות דומות: "חבל ממש שאין הרבה כאלה בטלוויזיה. לא נאה להם להודות לקב"ה? זה בושה וחרפה".

כאמור, בתחילתו של חודש ניסן פנתה המגישה לצופים רגע לפני סיום השידור, והודיעה על מנהג חדש שילווה את המהדורה לאורך חודש הגאולה ועד לניצחון במלחמה. "החל מהערב, ראש חודש ניסן, חודש הגאולה, ועד לסיום המלחמה, נודה מדי ערב לקדוש ברוך הוא על הנסים והנפלאות שעושה איתנו ועם חיילנו", אמרה טביבי בטון מלא כוונה. את דבריה חתמה בפסוק המוכר: "הוֹדוּ לַה' כִּי טוֹב, כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ".

maximize-image
מגי טביבי | צילום: גאיה דגן

בחירתה של טביבי לסיים את המהדורה בביטוי אמונה אינה מקרית, אלא מהווה חלק מקו עקבי שהיא מובילה בערוץ 14. בשנים האחרונות הפכה המגישה לאחד הקולות הבולטים והמגשרים בין עולם האקטואליה הקר לבין השורשים היהודיים של קהל הצופים.

צפו: המחווה המרגשת של מגי טביבי שתחתום מדי ערב את המהדורה

צפו: המחווה המרגשת של מגי טביבי שתחתום מדי ערב את המהדורה

43
19.03.26|אפרת ברינר
עקבו אחרינו גם ב-Google News