השיטה שלהם תמיד הייתה פשוטה: אם אתם לא מתיישרים לפי הקו של הממסד, הממסד ינסה לשבור אתכם. הבדיקה המשטרתית נגד ערוץ 14 היא לא ניסיון לאכוף חוק, היא ניסיון להטיל אימה. זהו "ציד מכשפות" קלאסי שנועד להשחיר פנים, להשתיק קולות ולהבטיח ששלטון הימין ימשיך להתכופף בפני המערכת.

ראינו את זה קורה בצומת של הפרקליטה הצבאית הראשית. כשמישהו מעז לחשוף את האמת, המערכת מתנפלת עליו באגרסיביות ובאלימות. זה לא רק התקשורת שמתגייסת למשימה – זה הרמטכ"ל עצמו ודובר צה"ל שמוציאים הודעות בוטות וקשות. הם משתמשים במילים שלא היו מעזים להוציא נגד אף עיתונאי אחר, רק כדי לסמן מטרה.
המתחרים שלנו, כמובן, מאמצים כל מילה בשמחה. הם הופכים את הכפשות המערכת לכותרות ראשיות, משחירים פנים בכל פינה ובכל אולפן. אבל בסוף, כשמקלפים את כל השקרים, השאלה נשארת אחת: מי באמת שיקר בסיפור הזה? האם זה העיתונאי שחשף את המחדל, או הפרקליטה ששיקרה לשני רמטכ"לים, לשני שרי ביטחון ולמנהלת הישירה שלה?

אסור לפחד מהם. הגיע הזמן להגיד להם את האמת בפרצוף: אתם שקרנים. אתם רגילים לנהל את המדינה איך שאתם רוצים, אבל שלטון הימין לא צריך להתכופף בפניכם יותר. בטח לא התקשורת הימנית, ובטח לא הבייס החזק שנמצא ברשתות החברתיות ולא קונה יותר את המניפולציות שלכם.
חבל שאנחנו מגיעים למערכת בחירות כשהנושא הזה שוב נמצא על השולחן במקום שיישאר מאחורינו. הניסיון להפוך ערוץ תקשורת מוביל ליעד של חקירות משטרתיות הוא אות קלון לדמוקרטיה הישראלית. מי שחושב שהוא יצליח להשתיק את קולו של הימין דרך חדרי חקירות, פשוט לא מבין שהציבור כבר מזמן לא מפחד מהאיומים שלכם.
