אירוע אלים וחריג התרחש היום (שני) ברמת הגולן, במהלכו תושבים דרוזים התעמתו עם עובדי חברה זרה שהגיעה לאזור לצורך הקמת טורבינות רוח. העימותים יצאו במהירות משליטה והפכו להתפרעות אלימה, שהובילה לפציעתם של שלושה בני אדם במצב קל, אשר פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים.

במהלך המהומות, המפגינים תקפו את עובדי החברה באמצעות יידוי אבנים והסבו נזק כבד לרכוש. על פי הדיווחים מהשטח, המפגינים הציתו באופן שיטתי את כל הציוד שהובא למקום, כולל כלי צמ"ה (ציוד מכני הנדסי) כבדים וחדר תקשורת שהועלו באש ועלו בלהבות.
הרקע להתפרצות האלימה הוא התנגדותם הנחרצת של התושבים הדרוזים להקמת הטורבינות על אדמותיהם החקלאיות. לטענתם, הפרויקט פוגע בפרנסתם ובאורח חייהם, והמחאה מהווה הסלמה משמעותית במאבקם נגד הקמת מתחם הטורבינות באזור.
