סגן השר אלמוג כהן הועף היום (שני) מהדיון במשפטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בעקבות עימות חריף עם ראש ההרכב, השופטת ריבקה פרידמן-פלדמן, לאחר שכינה את השופטים "ליצנים".

במהלך עדותו של נתניהו, כאשר התובעת יהודית תירוש הטיחה בו טענות על "טקטיקה" של התאמת גרסאות, התפרץ סגן השר אלמוג כהן מהקהל: "מה זה החובבנות הזו?". ראש ההרכב, השופטת ריבקה פרידמן-פלדמן, הגיבה בנחרצות: "אני מבקשת שתצא החוצה. קום וצא החוצה!".
כהן לא נסוג והשיב בציניות: "לא צריך להתעצבן גבירתי. חבל על הבריאות שלך". השופטת פרידמן-פלדמן ענתה לו: "תתנהג באולם בית המשפט כמו שצריך זה לא יקרה". לפני שיצא מהאולם בליווי המאבטחים, הטיח כהן בשופטים: "שבית המשפט יתנהג כמו שצריך. ליצנים!".

קודם לכן, נתניהו עצמו הדף את שאלות התביעה בנוגע לעד המדינה פילבר ולאלוביץ' באמירה: "אני לא יכול לזכור הכל. התחושה שלי שהדברים ביחס לאלוביץ' היו מגוחכים ואמרתי שזה קשקוש".
עדותו של נתניהו מתנהלת באווירה טעונה במיוחד, כאשר חברי קואליציה מגיעים באופן קבוע לאולם כדי להפגין נוכחות ולתקוף את התנהלות הפרקליטות. הלחץ על התביעה גובר בצל הטענות כי התיק נגד ראש הממשלה נחלש, בעוד המערכת הביטחונית נמצאת בכוננות שיא בשל המצב המדיני.

בתחילת הדיון, השופטים עדכנו שהתקיימה ישיבה חריגה שנערכה בלשכתם בנוכחות ראש הממשלה טרם תחילת הדיון הפומבי. במהלך הפגישה, הסביר נתניהו להרכב השופטים כי עניינים ביטחוניים ומדיניים דחופים דורשים את נוכחותו המיידית בבור המבצעי. בעקבות כך, הוחלט באופן חריג לסיים את הדיון בשעה 12:45.
כאמור, עדותו של רה"מ עוסקת בתיק 4,000, המכונה "פרשת בזק-וואלה", ונחשב לתיק החמור ביותר בכתב האישום נגד בנימין נתניהו, ובו הוא מואשם בעבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים. לפי כתב האישום, נתניהו העניק הטבות רגולטוריות בשווי מאות מיליוני שקלים לשאול אלוביץ', שהיה בעל השליטה בחברת בזק ובאתר "וואלה".
