שוטרי מחוז צפון ולוחמי מג"ב ממשיכים להילחם בתופעת השוהים הבלתי חוקיים והגורמים המסייעים להם, במטרה לשמור על ביטחון הציבור. בפעילות מבצעית שנערכה לפנות בוקר לפני כשבועיים, זיהו השוטרים רכב מסחרי חשוד שנע ברחובות העיר נצרת. כאשר השוטרים סימנו לנהג לעצור לבדיקה שגרתית, בחר החשוד לפתוח במנוסה פראית תוך שהוא מסכן באופן ממשי את משתמשי הרך ומפר את הוראות השוטרים.

במהלך מספר דקות של מרדף, הצליח השוטר שדלק אחר הרכב לשדר את מסלול הבריחה לניידות נוספות באזור. שיתוף הפעולה בין הכוחות הוביל לחסימת ציר הבריחה ולעצירת הרכב. בתוך המכונית אותרו שני תושבי יהודה ושומרון, אחד מהם תושב ענבתא בן 39 והשני תושב יעבד, כשהם שוהים בשטח מדינת ישראל ללא אישורים כחוק.
עם סיום החקירה, הגישה שלוחת התביעות כתבי אישום ובקשות למעצר עד תום ההליכים. נגד תושב יעבד הוגשו אישומים חמורים הכוללים נהיגה פוחזת ברכב ונהיגה ללא רישיון, לצד עבירת השהייה הבלתי חוקית. במקביל, המשטרה פועלת לחלט את הרכב ששימש לביצוע העבירות, לאחר שנמצא כי בעליו העמיד אותו לשימוש השב"ח ביודעין.
