דובר צה"ל בערבית פרסם הבוקר (שני) אזהרת פינוי דחופה למספר כפרים ויישובים בלבנון, וקרא לתושבים לעזוב את בתיהם לאלתר. ההודעה מגיעה, כפי שהוסבר, לאור הפרת הסכם הפסקת האש על ידי ארגון הטרור חיזבאללה, המאלצת את צה"ל לפעול נגדו בעוצמה באזורים אלו.

בהודעה שפורסמה, נדרשו תושבי הכפרים אל-רייחאן, ג'רג'וא', כַּפְר רַמַאן, אל-נַמִירִיָּה, עֲרַב סאלִים, ג'מיג'מה, מַשְׁגִ'רָה, קְלַאיָה וחַארוּף, להתפנות מבתיהם ולהתרחק מהאזורים המיושבים למרחק של לפחות 1,000 מטרים לשטחים פתוחים. "מתוך דאגה לביטחונכם", נכתב בהודעה, "עליכם לפנות את בתיכם מיד".
בצה"ל הדגישו כי הפעולה אינה מכוונת נגד אזרחים. "צה"ל אינו מתכוון לפגוע בכם", הובהר. עם זאת, נמסרה אזהרה נחרצת לתושבים שלא לשהות בקרבת פעילי טרור או תשתיות של חיזבאללה: "כל מי שנמצא בקרבת אלמנטים של חיזבאללה, מתקניה וכלי הנשק שלו, מסכן את חייו!"
