שר התקשורת ד"ר שלמה קרעי תקף הערב (ראשון) בחריפות את פתיחת הבדיקה במשטרה נגד ערוץ 14, והפנה אצבע מאשימה לעבר גורמים במערכת האכיפה, התקשורת והמחאה נגד הממשלה.

בהודעה שפרסם כתב קרעי: "אלו שזועקים דמוקרטיה הם הפאשיסטים הכי מסוכנים. הקפלניסטים ושליחיהם בשלטון הדיפ-סטייט. זה רק הקדימון למה שיעשו אם חלילה יהיו בשלטון ר"ל".
בהמשך דבריו המשיך השר קרעי וכתב: "נפרק לכם את מגדלי השן בעז״ה לבנה אחר לבנה. תקשורת, משפט, אכיפה בררנית, תרבות, אקדמיה. רק התחלנו". קרעי חתם את דבריו במסר תמיכה חד לערוץ 14 ולצופיו: "העם הוא הריבון והוא ימשיך לצפות בערוץ 14, על אפכם ועל חמתכם!".
