accessibility-icon
share-icon
שר התקשורת שלמה קרעי | צילום: חיים גולדברג, פלאש 90
שר התקשורת שלמה קרעי | צילום: חיים גולדברג, פלאש 90

השר קרעי על הבדיקה נגד ערוץ 14: "הם הפאשיסטים הכי מסוכנים"

דסק C14

דסק C14

כג אייר ה'תשפו (10.05.26)

34

159

like

1

dislike

שר התקשורת ד"ר שלמה קרעי תקף בחריפות את פתיחת הבדיקה במשטרה נגד ערוץ 14 וטען כי מדובר ברדיפה פוליטית מצד "הדיפ-סטייט" • קרעי האשים את אנשי המחאה והמערכת הממסדית בחתירה נגד רצון הבוחר והצהיר: "העם הוא הריבון" • עוד הוסיף: "נפרק לכם את מגדלי השן בעז״ה לבנה אחר לבנה. רק התחלנו"


שר התקשורת ד"ר שלמה קרעי תקף הערב (ראשון) בחריפות את פתיחת הבדיקה במשטרה נגד ערוץ 14, והפנה אצבע מאשימה לעבר גורמים במערכת האכיפה, התקשורת והמחאה נגד הממשלה.

maximize-image
הוא פתח בבדיקה. ניצב בועז בלט | צילום: חיים גולדברג, פלאש 90

בהודעה שפרסם כתב קרעי: "אלו שזועקים דמוקרטיה הם הפאשיסטים הכי מסוכנים. הקפלניסטים ושליחיהם בשלטון הדיפ-סטייט. זה רק הקדימון למה שיעשו אם חלילה יהיו בשלטון ר"ל".

בהמשך דבריו המשיך השר קרעי וכתב: "נפרק לכם את מגדלי השן בעז״ה לבנה אחר לבנה. תקשורת, משפט, אכיפה בררנית, תרבות, אקדמיה. רק התחלנו". קרעי חתם את דבריו במסר תמיכה חד לערוץ 14 ולצופיו: "העם הוא הריבון והוא ימשיך לצפות בערוץ 14, על אפכם ועל חמתכם!".

עקבו אחרינו גם ב-Google News