מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב דני לוי, התייחס היום (ראשון) לפיענוח פרשת הרצח של הנער ימנו זלקה ז"ל ולהגשת כתבי האישום. בהודעה שפרסמה דוברות המשטרה, כינה המפכ"ל את המעשה "רצח אכזרי ומטלטל של נער צעיר שכל חייו היו לפניו", והדגיש את חומרת המקרה.

לדברי המפכ"ל, "משטרת ישראל רואה בחומרה רבה כל גילוי של אלימות קשה ובפרט אירועים בהם בני נוער בוחרים לפתור סכסוכים באלימות חסרת רסן". הוא הוסיף כי ליווה את החקירה באופן אישי מראשיתה, קיים הערכות מצב שוטפות והתעדכן באופן רציף בהתפתחותה, מתוך הבנה שמדובר בתיק מורכב ובעל חשיבות ציבורית גבוהה.
רב-ניצב לוי שיבח את חוקרי יחידת הנוער של יל"פ שרון במחוז מרכז, וציין כי הם "פעלו לילות כימים, בנחישות, במקצועיות ובמסירות, תוך הפעלת כלל האמצעים העומדים לרשותם, עד להשלמת החקירה וגיבוש התשתית הראייתית שהובילה להגשת כתבי האישום".

בסיום דבריו, הביע המפכ"ל את השתתפות המשטרה בצערה הכבד של המשפחה. הוא חתם בהתחייבות כי "נמשיך לפעול ללא פשרות למען שלום וביטחון הציבור".
