accessibility-icon
share-icon
אילוסטרציה | צילום: שאטרסטוק
אילוסטרציה | צילום: שאטרסטוק

גורש מארה"ב ונעצר בנתב"ג: חשד לעוקץ נדל"ן בהיקף מיליונים

דסק C14

דסק C14

כג אייר ה'תשפו (10.05.26)

7

like

0

dislike

החשוד, בן 33, מכר נכס בת"א למספר קורבנות וגרף לכיסו מיליוני שקלים • על פי החשד, הוא נמלט מהארץ עם זהות בדויה והסתתר בארה"ב • לאחר שגורש, הוא נעצר בנתב"ג והוגשה נגדו הצהרת תובע


רוצה שנקריא לך?

מגישים

היום (ראשון) הוגשה הצהרת תובע נגד חשוד בן 33, שנעצר לאחר שגורש מארצות הברית, בחשד להונאת נדל"ן בהיקף של מיליוני שקלים. המעצר והגשת ההצהרה מהווים שיא בחקירה סמויה וממושכת שניהלו חוקרי מפלג ההונאה של מחוז תל אביב.

maximize-image
צילום: אבשלום שושני, פלאש 90

על פי החשד, האיש זייף מסמכים והציג מצגי שווא כדי למכור נכס בתל אביב למספר קורבנות שונים במקביל, וכך גרף לכיסו מיליוני שקלים. לאחר ביצוע המעשים, הוא נמלט מהארץ באמצעות זהות בדויה והסתתר תקופה ארוכה בארצות הברית, שם הוכרז כדרוש לחקירה.

בזכות שיתוף פעולה הדוק בין הרשויות בישראל ובארצות הברית, ולאחר מאמצים רבים, החשוד גורש לישראל. עם נחיתתו בנמל התעופה בן גוריון בתאריך 21.4.26, הוא נעצר והועבר לחקירה. מעצרו הוארך מעת לעת בבית משפט השלום, והיום הגישה נגדו פרקליטות מחוז תל אביב את הצהרת התובע. בכוונת הפרקליטות להגיש נגד החשוד כתב אישום חמור בימים הקרובים, ובמקביל תוגש בקשה למעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

עקבו אחרינו גם ב-Google News