שריפה פרצה היום (ראשון) במבנה ישיבה בעיר ביתר עילית, בזמן שעשרות תלמידים שוהים במקום. כוחות כיבוי והצלה מתחנה אזורית יהודה הוזעקו לזירה ופועלים בשעה זו כדי להשתלט על הלהבות ולמנוע את התפשטות האש לחלקים נוספים במבנה. על פי דוברות כבאות והצלה, האירוע עדיין מתנהל.
מפרטים ראשוניים עולה כי מוקד הדליקה הוא בכניסה לחדר המדרגות של מבנה הישיבה. לוחמי האש פועלים כעת מחוץ למבנה במטרה לכבות את האש, ובמקביל מבצעים פעולות לחתירה למגע עם מוקד השריפה במטרה להשיג שליטה מהירה על האירוע ולמנוע את התפשטות הלהבות. צוותי הרפואה של איחוד הצלה הוזעקו למקום – עד כה לא אותרו נפגעים.
בשל החשש לחיי אדם, ובזמן שהישיבה הייתה מאוכלסת בתלמידים רבים, צוותי הכיבוי מבצעים סריקות נרחבות בכל רחבי המבנה כדי לוודא שלא נותרו לכודים בפנים. המאמץ המרכזי הוא למנוע פגיעה בנפש ולהשיג שליטה מלאה על הדליקה בהקדם האפשרי.
