כוחותינו הנחיתו מהלומה קשה על ארגון הטרור חיזבאללה במהלך סוף השבוע, במסגרתה תקפה חטיבת האש של אוגדה 91 יותר מ-40 תשתיות טרור בדרום לבנון. במהלך הפעילות המבצעית חוסלו יותר מ-10 מחבלים של הארגון שפעלו בסמיכות לכוחות צה"ל באזור.

התקיפות הנרחבות כוונו נגד שורה של מטרות אסטרטגיות ששימשו את מחבלי חיזבאללה. בין התשתיות שהושמדו היו מבנים בשימוש צבאי מהם פעלו המחבלים, מחסני אמצעי לחימה, משגרים ותשתיות נוספות שנועדו לקדם ולהוציא לפועל פיגועים נגד כוחותינו.
בצה"ל הדגישו כי ימשיכו לפעול בנחישות מול כל איום המופנה כלפי אזרחי מדינת ישראל וכוחות צה"ל, וכי הפעילות מתבצעת בהתאם להנחיות הדרג המדיני. צה"ל אף פרסם תיעוד מחיסול המחבלים במהלך הפעילות המבצעית.
